Barak UpdatesBreaking News

মৌলবী রোডে উদ্ধার যুবকের মৃতদেহ
Dead body of youth found at Moulabi Road, Silchar

৯ ডিসেম্বরঃ রবিবার রাত সওয়া নটা নাগাদ শহরের মৌলবী রোডে এক যুবকের মৃতদেহ উদ্ধার হয়। পথচলতি জনতার প্রথম নজরে পড়ে, বছর তিরিশের যুবকটি নিস্তেজ অবস্থায় পড়ে রয়েছে। সন্দেহ দেখা যায়, বেঁচে আছে কিনা। সবাই তাকে শুশ্রূষা করে সুস্থ করে তোলার চেষ্টা করেন। কিন্তু মুহূর্তে সব প্রয়াস ব্যর্থ করে সে মৃত্যুর কোলে ঢলে পড়ে। কিছুক্ষণের মধ্যে জানা যায়, তার নাম অনুপম দেব। বাড়ি ওই এলাকাতেই, দুর্গাশঙ্কর লেনে। এইচডিএফসি ব্যাঙ্কে চাকরি করে। তাঁর মা শুক্লা সেন কাছাড় কাগজ কলের কর্মী।

অনুপম দেব

স্থানীয় জনতার কাছ থেকে খবর পেয়ে পুলিশ দ্রুত ছুটে যায়। অ্যাম্বুলেন্স ডেকে দেহটি শিলচর মেডিক্যাল কলেজ হাসপাতালে নিয়ে যায় তাঁরা। তার কাছ থেকে একটি বিলাতী মদের বোতল পাওয়া গিয়েছে। পরিচিতজনেরা জানিয়েছেন, অনুপম কিছুদিন থেকে প্রচুর নেশা করছিল। অতিরিক্ত মাদক গ্রহণের দরুনই তার মৃত্যু হয়েছে বলে প্রাথমিক তদন্তে পুলিশ অনুমান করছে।

মৌলবী রোডেই শিলচরের বিধায়ক দিলীপকুমার পালের বাড়ি। ফলে এই লেনের এখন একটা পৃথক গুরুত্ব রয়েছে। কিন্তু এখানেই একের পর এক অস্বাভাবিক ঘটনা ঘটে চলেছে। গোটা অম্বিকাপট্টি ধরলে কত কী যে ঘটছে!

December 9: In a shocking incident, dead body of a youth aged around 30 was found lying on the road at Moulabi Road, Silchar at around 9.15 PM on Sunday. This is the lane where Dilip Kumar Paul, MLA of Silchar resides. Passers by suddenly noticed a person lying in unconscious state and immediately raised a hue and cry. People from the nearby area at once came to his rescue.

Anupam Deb

He was later on identified by some of his friends as a resident of Durgashankar Lane, Ambicapatty, who was an employee of Silchar HDFC Bank. It was learnt that his mother Shukla Sen is an employee of Hindustan Paper Mill, Panchgram. The name of his father is still not known.

People informed the police. Police forces from Silchar Sadar Police Station immediately arrived at the spot. A 108 ambulance was called and his body was sent to Silchar Medical College and Hospital. Police has also recovered a bottle of foreign liquor which he kept tucked inside his pant. As per reports, Anupam Deb started consuming alcohol in the recent past. Prima facie evidence reveals that his death was caused due to excessive consumption of alcohol.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker